Bir tarafta ilerleyen maddelerde Müşteri olarak anılacak gerçek ve/veya tüzel kişi ve diğer
tarafta ilerleyen maddelerde sinema salonu olarak anılacak olan Şirket; ilerleyen maddelerde
taraflar olarak anılacaktır.
Bu taraflar; işbu sözleşmenin resmi bir teklif olduğunu, ücretli sinema salonu odası
kiralama hizmetinin sunulması için tüm şartları içerdiğini, aşağıda belirtilen tüm şartların
taraflar için bağlayıcı olduğunu, işbu sözleşmeyi aşağıdaki maddeler dahilinde akdetmiş
bulunmaktadırlar.
1. SÖZLEŞME KONUSU
1.1. İşbu sözleşme uyarınca sinema salonu, müşterinin talebi üzerine sinema salonunda oda
kiralama hizmetini sunmakla yükümlüdür (ileride "Hizmet" olarak anılacak).
1.2. İşbu sözleşmenin imzalanmasıyla (Müşteri, sinema salonunda konaklamak ve/veya salonun
sunduğu hizmetler için rezervasyon yaptırarak işbu sözleşmeyi imzaladığını kabul etmektedir)
birlikte Müşteri, sinema salonu kuralları, rezervasyon kuralları ile tarifeleri hakkında
bilgilendirildiğini teyit etmektedir.
1.3. Sinema salonu, Müşteri'nin talebini teyit ettiğinde taraflar, işbu sözleşmeyi akdetmiş
olacaklardır.
2. KONAKLAMA REZERVASYONUNUN ŞEKLİ
2.1. Hizmet rezervasyonu, müşteri temsilcisi ile görüşme yoluyla gerçekleştirilebilir.
2.2. Müşteri talebini feshetmek veya herhangi bir değişiklik yapmak istediği durumda işbu
sözleşmede belirlenen hususlara uymak ve şartları yerine getirmek kaydıyla müşteri
temsilcilerine şahsen başvurabilir.
2.3. Müşteri herhangi bir ücret ödemeksizin rezervasyonu için en fazla 1 defa değişiklik ve
fesih talebinde bulunabilir. Müşteri daha fazla değişiklik talebinde bulunduğu takdirde,
sinema salonunun uyguladığı değişiklik, rezervasyon ve iptal tarifesine göre ücret ödemekle
yükümlü tutulacaktır.
2.4. İşbu sözleşme ile müşteri, kayıt sırasında özel indirimin uygulandığı dönemdeki (erken
rezervasyon dönemi vb.) rezervasyonda herhangi bir sebepten dolayı değişiklik yaptığı/yapmak
istediği takdirde yeni yapılacak rezervasyonun gerçekleşeceği tarih sırasında uygulanan
fiyat listelerine göre yapılacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Kayıt sırasında özel
indirim uygulanan dönemlerin dışında yapılan rezervasyon değişikliklerinde özel indirimlerin
geçerli olmayacağını müşteri kabul etmiştir.
2.5. Sinema salonu, müşterinin süresi içerisinde yapacağı değişiklik talebini sinema
salonunun müsaitliğine göre cevaplayacaktır.
3. ÖDEME ŞEKLİ
3.1. Sinema salonunda konaklayacak müşteri, online rezervasyon sistemi aracılığıyla kredi
kartıyla yapılan ödemeler sırasında kendi kredi kartı bilgilerini sisteme girecektir veya
müşteri temsilcileri yardımıyla yapılacak ödemeler müşteri temsilcilerine iletilir ve onlar
müşteri adına istenilen tarih, oda vb. bilgilerle satın almayı gerçekleştirir.
3.2. Sinema salonu, kredi kartı bilgilerinin ve bilgilerin sunulduğu sistemin, bilgilerin
herhangi bir durumda ve herhangi bir şekilde görünmesini veya kopyalanmasını engelleyen özel
bir güvenlik sisteminin koruması altında olduğunu kabul eder. Sinema salonu, aynı zamanda,
zarar verici programlar ve müşterinin bilgisayarından kaynaklanan buna benzer program
sistemleri ve müşterinin dikkatsizliği sebebiyle, bilgi ve belgelerin üçüncü şahıslar
tarafından öğrenilmesi dolayısıyla meydana gelen zararı karşılamayacak ve bundan hiçbir
şekilde sorumlu tutulmayacaktır.
3.3. Müşteri, sinemaya giriş sırasında sinema personeline; online rezervasyon kaydı yaparken
ödeme için kullandığı kredi kartını veya bu kredi kartının ön kısmının fotokopisini ibraz
edecektir. Müşterinin bu sorumlulukları yerine getirmemesinden meydana gelecek olan
zararlardan/hasarlardan dolayı sorumluluk müşteriye ait olacaktır.
3.4. Fatura, müşteriye hizmeti aldıktan sonra sinemadan çıkış esnasında verilecektir.
Müşteri faturasını çıkış esnasında almazsa müşterinin belirttiği adrese gönderilecektir.
Eğer müşteri, faturayı gönderecek adresi belirtmediyse fatura irtibat adresine
gönderilecektir. Müşterinin yanlış adres belirtmesi, alıcıyı belirtmemesi veya alıcının
belirtilen adreste bulunmaması nedenleriyle faturanın alınmamasından sinema salonu sorumlu
tutulmayacaktır.
3.5. Sitemizden yapılacak ödemeler Türk Lirası olacaktır. Diğer ödeme yöntemlerinde (banka
havaleleri, vb.) Euro, Dolar ve İngiliz Sterlini kullanılabilir. Döviz kurları ile ilgili
bilgiler T.C Merkez Bankası tarafından sağlanmaktadır.
3.6. Konaklama tarihinde T.C kanunları ve yönetmelikleri uyarınca belirlenen ve/veya
belirlenecek konaklama vergisi tutarı; sinema salonu tarafından sinemaya giriş esnasında
ayrıca tahsil edilecektir.
4. ÖDEMENİN İADE ŞEKLİ ve İPTALLER
4.1. Yapılan ödemenin tamamı, müşterinin iptal talebini sinemaya giriş tarihinden 1 (bir)
gün önce 2.2. maddesindeki yöntemlerden biriyle sinemaya ilettiği takdirde yapmış olduğu
ödeme, bu talebi takip eden 30 (otuz) iş günü içinde sinema salonu tarafından komisyon,
vergi vb. masraflar düşülerek kendisine iade edilecektir.
4.2. Rezervasyon kaydı sırasında, kredi kartıyla yapılan ödemelerden yapılacak iade veya
geri ödemeler, ödemenin yapıldığı müşterinin kredi kartının ait olduğu banka hesabına
ve/veya ödemenin gönderildiği banka hesabına sinema salonu tarafından geri yatırılacaktır.
4.3. Tüm iade işlemlerinde, sinema salonu tarafından komisyon, vergi vb. masraflar düşülerek
müşteriye iade edilecektir.
5. KONAKLAMA ŞEKLİ
5.1. Giriş sırasında müşterinin ve beraberindekilerin yaşı ve kimliği kontrol edilecektir.
Müşterinin yanlış bilgi vermesinden dolayı yaşanabilecek hukuki sorumlulukları müşteri
peşinen kabul, beyan ve taahhüt etmiştir. Bu durumdan dolayı oluşabilecek harcamaları da
müşteri karşılayacaktır.
5.2. Müşteri, rezervasyon süresince yapacağı ekstra harcamaları çıkış esnasında ödeyecektir.
5.3. Online rezervasyon sırasında rezervasyon ücretinin tamamı alınacaktır.
5.4. Evcil hayvanlar sinema salonu tarafından kabul edilmeyecektir.
5.5. Müşterinin rezervasyonu başladıktan sonra sinema salonunun sorumluluklarını yerine
getirmemesi dışında bir sebepten dolayı hizmetten vazgeçmesi durumunda yapılan ödeme iade
edilmeyecektir.
6. TARAFLARIN SORUMLULUĞU
6.1. Sinema salonu, müşterinin rezervasyonu başladıktan sonra, mücbir sebepler dışındaki
sebeplerden doğan tüm durumlarda müşteriye ek hizmet ve/veya alternatif hizmet sunarak
hasarları karşılayacaktır. Ek hizmet veya konaklama hizmetinin müşteri tarafından kabul
edilmesi, müşterinin tazminat olarak isteyebileceği rezervasyon ücretini iade etme talebinde
bulunma hakkından ve diğer her türlü tazminat ve dava talep hakkından feragat etmesi
anlamına gelecektir.
6.2. İşbu sözleşme gereği sinema salonunun hizmet sunma yükümlülüklerini kısmen ya da tam
olarak yerine getirmediği durumda tazminatın ödenmesi sırasında ilgili kanun ve
yönetmeliklerde yer alan kurallar uygulanacaktır.
6.3. Müşteriye kalitesiz hizmet sunulduğu durumda müşteri şikayetini yazılı şekilde sinema
salonu temsilcisine bildirecektir; aksi takdirde sinema salonu tarafından sunulan hizmet
kusursuz ve zamanında sunulmuş sayılacaktır.
6.4. Müşterinin sözleşmenin herhangi bir maddesini ihlal etmesi durumunda, yapmış olduğu
ihlal sonucu sinemanın uğradığı her türlü zararı karşılamayı müşteri kabul ve taahhüt
etmiştir.
6.5. Sinema salonu, mevsim şartları ve turizm sezonuna göre konaklama hizmetinin şart ve
koşullarını değiştirebilir.
7. DİĞER HÜKÜMLER
7.1. Olumsuz hava şartları, grev-lokavt, terör, askeri harekat, sel, yangın vb. tahmin
edilemeyecek durumlar mücbir sebepler olarak kabul edilecektir. Bu tür durumların meydana
gelmesi durumunda sinema salonu hizmet vermeye devam etmeyebilir.
7.2. Sinema salonu, bayram veya yeni yıl vb. diğer özel günlerin programlarını sinemaya
bağlı olmayan sebeplerden dolayı değiştirme hakkını saklı tutar.
7.3. İşbu sözleşme uyarınca doğacak ihtilafların çözümünde müşteri, Bölge Mahkemelerinin
yetkili olduğunu kabul, beyan ve taahhüt etmiştir.
7.4. Sinema salonu, müşteri tarafından odasında ve genel alanlarda verilen hasarlardan,
tahribatlardan ve/veya kaybolmuş parçalardan dolayı oluşan maddi, manevi tutarları tazmin
etme hakkını saklı tutar.
7.5. Müşteri, sinema salonunun çalışanlarının adına gümrüğe tabi herhangi bir mal, eşya veya
promosyon materyali göndermemelidirler. Sinema salonu, gümrük işlemlerinden hiçbir surette
sorumlu değildir.
7.6. Kanuna göre sinema salonunun kapalı alanlarında sigara içmek yasaktır. Bu yasaklar
yasalar çerçevesinde belirlenecektir. Bu yüzden, sinema salonunun içinde her türlü sigara
veya tütün mamulünün kullanılmasına, belirtilen konuk odaları haricinde izin verilmez.
7.7. İşbu sözleşme müşterinin rezervasyonunu yaptırması ve ödemesini yapması sonrasında
kendisine sinema salonu tarafından verilecek rezervasyon numarasıyla devreye girecek,
müşterinin sinemadan ayrılmasıyla sona erecektir.
8. TESLİMAT, İPTAL VE İADE
Rezervasyonlar oluşturulduktan sonra rezervasyon tarihine en geç 24 saat kala ücretsiz iptal yapılabilmektedir.
Rezervasyonlarımıza paketlerimizde iletilen yiyecek, içecek vb. içerikler dahil olup ekstra içecekler rezervasyon esnasında ekstra olarak fiyatlandırılmaktadır.
Sinema salonunda seansınız esnasında firma politikalarımıza aykırı durumların tespiti halinde Cinehouse ilgili seansı iptal etme hakkına sahiptir.